• nl
  • en
  • fr
  • de

Vooraanmelding

Alfapass Vooraanmeldingen

Waarom online vooraanmelden?

De huidige manier om scheepsbezoekers per e-mail aan te melden is onveilig (e-mails kunnen gemakkelijk worden vervalst) en behoorlijk omslachtig.

Onze klanten (Alfapass-houders en deelnemende faciliteiten) vroegen om een oplossing, we luisterden. De oplossing die wij aanbieden is gebaseerd op de resultaten van een werkgroep met potentiële gebruikers van het systeem, allen met aanzienlijke praktijkervaringen en leden van de Antwerp Security Think Tank.

Heb ik hiervoor een Alfapass nodig?

Nee, maar u moet zich wel registreren via online.alfapass.be. Bezoekers met een Alfapass kunnen echter met één druk op de knop worden toegevoegd in plaats van handmatig al hun gegevens in te voeren.

Zich registreren bij Alfapass

U heeft nog geen Alfapass-account?

Indien uw bedrijf nog geen Alfapass-klant is of nog geen Alfapass-account heeft, registreer uw bedrijf dan op online.alfapass.be

Niet zeker of u een Alfapass-account heeft?

Als u niet zeker bent of uw bedrijf al geregistreerd is, neem dan contact op met onze helpdesk (contactgegevens hieronder). Zij bepalen of uw bedrijf is geregistreerd en ondernemen de nodige stappen om u van een account te voorzien.

Voordelen voor de bezoekers

  • Een uniforme manier van omgaan met vooraanmeldingen voor alle betrokken terminals.
  • Volg de huidige status van uw vooraanmelding en ontvang een melding wanneer ze worden afgewezen.
  • Geen vertragingen meer omdat uw vooraanmelding om verschillende redenen niet kan worden gevonden (verborgen als bijlage in een e-mail, vergeten te verzenden, nooit aangekomen,…)
  • Krijg eenvoudig een overzicht van uw aankomende bezoeken en mogelijke wijzigingen in ETA / ETD.

Problemen? Vragen? Opmerkingen?

Contacteer onze helpdesk.