Onze tools

Alfapass Web beheer als bedrijf zélf identiteiten

Wat is Alfapass Web

Op Alfapass Web kunnen bedrijven gecontroleerd en verantwoordelijk omgaan met identiteitsgegevens en deze organiseren binnen hun werkomgeving.

Self-service platform

Op Alfapass Web kunnen bedrijven zelf alles gemakkelijk: Alfapass identiteiten en abonnementen aanvragen en beheren, facturatie opvolgen, meldingen en herinneringen ontvangen, bedrijfsgegevens up-to-date houden.

Snel

Alfapass Web biedt de mogelijkheid, direct een bestelling te plaatsen om een gecontroleerde Alfapass identiteit te bekomen. 2 Minuten na afronding kan je bestelde Alfapass smartcard afgehaald worden.

Gebruiksvriendelijk

Alfapass Web is een platform waar vooral bedrijven werkzaam op zijn. Het systeem is intuïtief en gemakkelijk in gebruik.

Wat doe je met Alfapass Web?

Beheer

Alfapass identiteiten en abonnementen aanvragen en beheren. Daarnaast ook gebruikers en bedrijfsgegevens beheren.

Beheer
Facturatie
Volg gemakkelijk de facturatie op via onze webapp.
Facturatie
Up-to-date

Meldingen en herinneringen ontvangen.

Up-to-date

Voordelen Alfapass Web

Je bent zeker

Alle gegevens zijn op Alfapass Web in veilige handen – een hele geruststelling voor bedrijven en gebruikers.

Je wint tijd

Alle identiteitsinformatie wordt automatisch overgenomen in andere systemen. Zo wint jouw werknemer aanzienlijk veel tijd en voorkomt hij een bezoekersregistratie bij elk bedrijf.

Je doet het zelf

Wat je zelf doet, doe je beter? Zeker met Alfapass Web om je te helpen bij het beheer van identiteiten en de raadpleging van gegevens en statussen.

Nog meer Alfapass tools

Alfapass 103-min

Alfapass SmartCard

Een geverifieerde identiteit in kaartvorm.

Alfapass 416-min (1)

MyAlfapass Mobile (coming soon)

Bewijs jouw identiteit met een handige app.